SPOTKANIE ORGANIZACYJNE DLA PIELGRZYMÓW ROWEROWYCH

Zapraszam na spotkanie organizacyjne osoby zainteresowane pielgrzymkami rowerowymi do Częstochowy i Drezna.  Spotkanie odbędzie się 22 maja  o godzinie 19:00, po mszy św. wieczornej na plebanii w salce konferencyjnej. Na wyjazd do Drezna pozostały dwa wolne miejsca. Szczegółowy plan pielgrzymki do Drezna znajduje się we wcześniejszym wpisie poniżej.

Brat Tomasz

Gallery

Wspomnienia – Imieniny Brata Tomasza 2015

This gallery contains 29 photos.

Program pielgrzymki rowerowej Piła-Drezno

 

 

 

 

 

 

PROGRAM PILEGRZYMKI PIŁA – DREZNO 08.08.2016 – 14.08.2016

07.08.2016 (Niedziela) PIŁA , PARAFIA KS. JANA BOSKO GODZ 19:00 ODBIÓR BAGAŻY

08.08.2016 (Poniedziałek) PIŁA – SIERAKÓW – 94 KM

GODZ. 7:00 MSZA ŚW.

GODZ. 8:00 WYJAZD W TRASĘ

GODZ. 18:00 PRZYJAZD NA NOCLEG – ( MOŻLIWOŚĆ ZORGANIZOWANIA OGNISKALUB GRILA )

09.08.2016 (Wtorek) SIERAKÓW – LUBRZA – 70 KM

GODZ. 7:45 ŚNIADANIE

GODZ. 8:30 WYJAZD W TRASĘ

GODZ. 17:00 PRZYJAZD NA NOCLEG

GODZ. 18:00 MSZA ŚW. W KOŚCIELE

GODZ 19;00 KOLACJA

10.08.2016 (Środa) LUBRZA – BRODY – 94 KM

GODZ. 7:30 MSZA ŚW. W KAPILCY DOMOWEJ

GODZ. 9:00 WYJAZD W TRASĘ

GODZ. 20;00 PRZYJAZD NA NOCLEG

11.08.2016 (Czwartek) BRODY – DREZNO – 120 KM

( można na tym jak i na każdym wcześniejszym etapie, w przypadku braku sił, odpocząć jadąc w busie )

GODZ. 6:00 MSZA ŚW

GODZ. 7:00 WYJAZD W TRASĘ

GODZ. 20:00 PRZYJAZD NA NOCLEG

12.08.2016 (Piątek) DREZNO –

ŚNIADANIE

MSZAŚW.

ZWIEDZANIE Z PRZEWODNIKIEM –

PROGRAM ( przedstawiony przez naszą przewodniczkę drezdeńską )

12.08.2016 – sladami meczennikow

ok. 4h – moze krocej nie wiem jak dlugo liczyc muzeum na uniwersytecie.

Na rowerach spotkanie na starym miescie pod kosciele Hofkirche, gdzie znajkduje sie rzezba poswiecona tragicznej smierci Blogoslawionej Piatki Drezdenskiej.

Z tamtad na rowerach na uniwersystet, gdzie jest miejsce stracen  (także błogosławionej Piątki Poznańskiej) 

Z uniwersystetu pojechalibysmy na cmentarz , gdzie blogoslawieni sa pochowani, a stamtad juz wrocilibysmy na dzielinice Neustadt, gdzie jeszcze 2 ciekawe miesca bym panstwu pokazala juz nie zwiazane z tematem meczennikow. Po tym bysmy sie rozstali na ten dzien, a panstwo mogliby pojsc gdzies do jakiejs kawiarenki, na jakis obiad albo na spacer… albo wrocic do domu, ewentualnie przejechac sie ok. 1000 metrow i zwiedzyc sobie zameczki nad Łaba z pieknym widokiem na zakole rzeki – wejscie do parku zamkowego jest bezplatne – zameczkow sie nie zwiedza wewnatrz aktualnie. 

Na ten dzien zalaczam mapke z naznaczonymi trasami ktore trzebaby bylo pokonac na rowerze – to w sumie ok 14 km – ale i 4 przystanki takze raczej znosnie

13.08.2016 (Sobota) DREZNO –

ŚNIADANIE

MSZA ŚW

ZWIEDZANIE-PROGRAM (przedstawiony przez  przewodniczkę )

13.8 – dzien drezdenski

2h spacer –spotkanie na starowce na placu teatralnym i 2-godzinny spacer po miescie (rowery gdzies przypniemy i zrobimy rundke, tak zeby skonczyc w tym samym miejscu gdzie czekaja rowery. Bedziemy zwiedzac wszystkie najwazniejsze zabytki Drezna z zewnatrz (min. Opere Sempera, Zwinger, Zamek Rezydencyjny, Kosciol Hofkirche, Kosciol Frauenkirche, Synagoge (tutaj jest mozliwosc wejscia do srodka cena 6€ za osobe/ulgowy 4€ ale tez trzeba wczesniej rezerwowac), tarasy Brühla). MOzemy skonczyc w Zwingerze, gdzie znajduje sie Galeria Malarstwa Starych Mistrzow, Porcelana i Salon Matematyczno Fizyczny – ceny podane poniżej. Obok jest zamek gdzie jest Skarbiec Zielone Sklepienie ceny tez podane wyzej. Niedaleko znajduje sie tez calkiem fajne muzeum transportu .

Tego dnia po zwiedzaniu mogliby Panstwo tez na rowerach udac sie do Pillnitz (to bardzo malownicza traska caly czas wzdluz rzeki 14 km czyli niecala godzinka). W Pillnitz jest piekny ogrod ksiazecy.

Ewentualnie mozna tez pojechac w druga strone rzeki do Misni, ale to juz bedzie o. 30 km i troche wiecej czasu trzebaby miec na zwiedzenie miasteczka i manufaktury porcelany ktora tam sie znajduj

14.08.2016 DREZNO

ŚNIADANIE

MSZA ŚW.

CZAS WOLNY

GODZ. 15 :00 KORONKA DO BOŻEGO MIŁOSIEDZIA

GODZ. OK. 16 :00 WYJAZD AUTOBUSEM DO PIŁY

W koszt pielgzymki wliczone są noclegi, transport bagaży busem do Drezna, ubezpieczenie, przewodnik po Dreźnie – 2 dni, transport powrotny autobusem do Piły, transport rowerów do Piły , wyżywienie w Polsce, śniadania,kolacje w Dreźnie, noclegi, koszulki pielgrzyma.

W cenę nie wliczono obiadów w Dreźnie i wstępów do muzeów, cennik wstępów poniżej:

Ceny muzeów w Dreznie – stan na 16.03.16

Zwinger (3 muzea na jeden bilet!) Galeria starych mistrzów,

Salon Matematyczno-Fizyczny, Porcelana :

Normalny – 10€

Ulgowy – 7,50€

Dzieci i mlodzież do 17 lat – wstęp wolny

Grupy powyżej 10 osób – 9€/os.

Audioprzewodnik – 3€ (jest też po polsku!)

Opcja: Przewodnik po galerii starych mistrzów po polsku:  70€/25 osób/ 1h


Skarbiec „Zielone Sklepienie” (+ Zamek, Komnata turecka, Gabinet Monet, Wielka Sala Riesensaal i wieża zamkowa (nie ma windy trzeba wejść ok. 200 stopni)

Normalny – 12€

Ulgowy – 9,00€

Dzieci i młodzież do 17 lat – wstęp wolny

Grupy powyżej 10 osób – 11€/os.

Audioprzewodnik po polsku zawarty w cenie biletu!


Ceny wstępów w Pillnitz (Glowny sezon 2016)

Tylko park – 3€

Ulgowy tylko do parku 2€

grupy: 2,50€

Park, Muzeum zamkowe i Oranzerie/ grupy 6,40€

Dzieci do lat 16 wstęp wolny

Parking dla autobusów 10€


Ceny muzeów w Meissen/Miśni  – nie aktualizowane!!! Stan na 26.07.2012

Katedra – 4,00 € ulogowy 2,50€

Jeśli z przewodnikiem dodatkowo 2€/os.

Grupy pow. 20 osób na calość 10% rabatu 

Zamek

Normalny 8€

Ulgowy 4€

Grupy powyżej 15 osób – 6,50€

Jeśli z przewodnikiem dodatkowo 3€/os

Manufaktura porcelany

Normalny 9€

Grupy pow. 20 osób 7€

Muzeum Transportu

Ceny:
dzieci do lat 5: gratis
dzieci 5 -16: 4 euro
dorośli: 9,00 euro
bilety rodzninne: 2 dorosłych + 2 dzieci (do 16 lat): 15,00 euro
grupy: 7,50 euro dorośli, 3,50 euro dzieci

Jeżeli zostanie nadwyżka z wpłaconych funduszy, zostanie podzielona pomiędzy uczestników i zwrócona w dniu wyjazdu powrotnego do Piły.

Należy ze sobą zabrać, karimatę lub materac, śpiwór, kubek,

europejską kartę ubezpieczenia zdrowotnego, dowód osobisty, zapasową dętkę do roweru.

PIELGRZYMKA ROWEROWA PIŁA – DREZNO 2016

Zapraszam  na pielgrzymkę rowerową do Drezna, która odbędzie się w terminie od 08 sierpnia 2016  do 14 sierpnia 2016.  Zapisy, będę przyjmował  w każdą niedzielę po mszy św.  do 26 czerwca 2016 .  Liczba uczestników jest ograniczona, dlatego uczestnictwo w pielgrzymce w/g kolejności zapisów. Koszt pielgrzymki to około 490 zł + 85 EUR. Wpisowe wynosi 200 zł + 40 EUR, jest bezzwrotne.  Spotkanie organizacyjne odbędzie się 22 maj 2016 o godzinie 19:00,po mszy św. wieczornej.

Brat Tomasz SDB

DROGA KRZYŻOWA – PIĄTEK 04.03.2016

W piątek 04.03.2015 odbędzie się nabożeństwo Drogi Krzyżowej ulicami naszej parafii. Wyruszamy po wieczornej mszy św.  Naszą stacją jest stacja X.

Serdecznie wszystkich zapraszam

Brat Tomasz

 

KALENDARIUM NA STYCZEŃ 2016

6.01.2016 godzina 15:00                                                                                                             

W Uroczystość Trzech Króli zapraszamy wszystkich parafian, dzieci, młodzież, wszystkie wspólnoty i grupy parafialne na pierwszy Parafialny Orszak Trzech Króli, gromadzimy się o godz. 15.00 na placu przy kaplicy parafialnej, następnie ruszymy w Orszaku ulicami naszej Parafii, dając świadectwo naszej wiary w Miłość Narodzonego Chrystusa. Orszak zakończymy w auli szkół salezjańskich, gdzie odbędzie się wspólne kolędowanie i spotkanie opłatkowe. Serdecznie zapraszamy wszystkich parafian.

23.01.2016 godzina 19:30                                                                                                Wspólne wyjście do kina

30.01.2016 godzina 20:00                                                                                                                Bal karnawałowy dla chętnych. Będzie to bal przebierańców. Stroje dowolne.

31.01.2016 godzina 12:30                                                                                                       Msza Św. ,  po mszy spotkanie organizacyjne  Koła Bosko

Br Tomasz

 

Spotkanie opłatkowe

Zapraszam serdecznie pielgrzymkową grupę rowerową i „Koło Bosko”  na spotkanie opłatkowe, które odbędzie się 20.12.2015 o godzinie 19:30 .